Pozycjonowanie lokalne

Co to jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne polega na wyświetlaniu się Twojej strony wysoko w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z danym regionem, najczęściej miastem. Dzięki temu po wpisaniu: warsztat samochodowy wyszukiwarka dobierze najbliższe warsztaty samochodowe względem Twojej aktualnej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne w głównej mierze pomoże wypromować: zakłady fryzjerskie, restauracje, warsztaty samochodowe, hydraulików, elektryków, usługi remontowe, adwokatów, stomatologów, wulkanizację sklepy budowlane i wiele innych.
Jaki jest cel pozycjonowanie lokalnego?
Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu firma ma szansę pozyskać klientów z bardzo bliskiego rejonu, którzy w zdecydowanej większości od razu dokonują zakupu. Tak już jest, że użytkownicy poszukujący konkretnych sklepów / usług w danej lokalizacji chcą z niej skorzystać od razu. Pozycjonowanie lokalne pozwala również na budowanie świadomości marki – jeżeli nasza wizytówka wyświetla się w wynikach wyszukiwania, to potencjalny klient ma możliwość sprawdzenia naszej firmy.
Odpowiednio zoptymalizowana wizytówka pozwala na osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, co w konsekwencji daje więcej klientów.
Przykład efektów optymalizacji wizytówki Google:




Google Moja Firma w pozycjonowaniu lokalnym
Aby strona wyświetlała się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania, wymagane jest założenie wizytówki w Google Moja Firma. To dzięki tej wizytówce, Twoja firma ma szansę na wyświetlanie się w lokalnych wynikach wyszukiwania. Proces pozycjonowania lokalnego:
- Założenie wizytówki lub optymalizacja wizytówki Google Moja Firma,
- Wdrożenie odpowiedniej strategii pozycjonowania lokalnego,
- Stałe utrzymanie wizytówki,
- Osiąganie wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania,
Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii Twoja firm zyska nowych klientów.
Audyt wizytówki Google
Wszystkie działania związane z pozycjonowaniem wizytówki w Google Maps wymaga przeprowadzenia audytu , czyli sprawdzenia, dlaczego wizytówka nie działa prawidłowo, jakie ma błędy lub, który z elementów nie jest optymalny. Audyt wizytówki Google obejmuje m.in:
- Nazwę,
- Dane tele adresowe,
- Opis,
- Kategorię,
- Wykorzystane zdjęcia,
- Opinie,
- Atrybuty,
- Płatności,
- Usługi i produkty,
- Uzupełnienie dodatkowych danych,
Prawidłowo zoptymalizowana wizytówka przynosi długotrwałe pozyskiwanie klientów z lokalnych wyników wyszukiwania.
Wizytówka w Google Moja Firma to jedna z najczęściej wybieranych form reklamy biznesu w internecie. Jej prawidłowa optymalizacja pozwala tanim kosztem pozyskać dużą liczbę klientów.
Jeżeli Twoja wizytówka “nie sprzedaje” i nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania to zapraszam do współpracy. Dzięki mojemu doświadczeniu i wypracowanych scenariuszach pracy pomogę wprowadzić Twoją wizytówkę w TOP-owe pozycje.
Twoja wizytówka Google potrzebuje pomocy? Napisz do mnie!