Pozycjonowanie lokalne

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne polega na wyświetlaniu się Twojej strony wysoko w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z danym regionem, najczęściej miastem. Dzięki temu po wpisaniu: warsztat samochodowy wyszukiwarka dobierze najbliższe warsztaty samochodowe względem Twojej aktualnej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne w głównej mierze pomoże wypromować: zakłady fryzjerskie, restauracje, warsztaty samochodowe, hydraulików, elektryków, usługi remontowe, adwokatów, stomatologów, wulkanizację sklepy budowlane i wiele innych.

Jaki jest cel pozycjonowanie lokalnego?

Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu firma ma szansę pozyskać klientów z bardzo bliskiego rejonu, którzy w zdecydowanej większości od razu dokonują zakupu. Tak już jest, że użytkownicy poszukujący konkretnych sklepów / usług w danej lokalizacji chcą z niej skorzystać od razu. Pozycjonowanie lokalne pozwala również na budowanie świadomości marki – jeżeli nasza wizytówka wyświetla się w wynikach wyszukiwania, to potencjalny klient ma możliwość sprawdzenia naszej firmy.

Odpowiednio zoptymalizowana wizytówka pozwala na osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, co w konsekwencji daje więcej klientów. 

Przykład efektów optymalizacji wizytówki Google:

Google Moja Firma - wyniki osiągane przez wizytówkę Google
Fot. Zoptymalizowana wizytówka Google przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży usługi.
Wizytówka Google - osiągane wyniki
Fot.Wyniki osiągane przez wizytówkę Google po optymalizacji.
Wizytówka Google moja firma - Stomatolog Łódź
Fot. Wynik wyszukiwania na frazę: dentysta
Wizytówka Google moja firma - mechanik Łódź
Fot. Wynik wyszukiwania na frazę: mechanik samochodowy

Google Moja Firma w pozycjonowaniu lokalnym

Aby strona wyświetlała się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania, wymagane jest założenie wizytówki w Google Moja Firma. To dzięki tej wizytówce, Twoja firma ma szansę na wyświetlanie się w lokalnych wynikach wyszukiwania. Proces pozycjonowania lokalnego:

  • Założenie wizytówki lub optymalizacja wizytówki Google Moja Firma,
  • Wdrożenie odpowiedniej strategii pozycjonowania lokalnego,
  • Stałe utrzymanie wizytówki,
  • Osiąganie wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania,


Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii Twoja firm zyska nowych klientów.

Audyt wizytówki Google

Wszystkie działania związane z pozycjonowaniem wizytówki w Google Maps wymaga przeprowadzenia audytu , czyli sprawdzenia, dlaczego wizytówka nie działa prawidłowo, jakie ma błędy lub, który z elementów nie jest optymalny. Audyt wizytówki Google obejmuje m.in:

  • Nazwę,
  • Dane tele adresowe,
  • Opis,
  • Kategorię,
  • Wykorzystane zdjęcia,
  • Opinie,
  • Atrybuty,
  • Płatności,
  • Usługi i produkty,
  • Uzupełnienie dodatkowych danych,

 

Prawidłowo zoptymalizowana wizytówka przynosi długotrwałe pozyskiwanie klientów z lokalnych wyników wyszukiwania. 

Wizytówka w Google Moja Firma to jedna z najczęściej wybieranych form reklamy biznesu w internecie. Jej prawidłowa optymalizacja pozwala tanim kosztem pozyskać dużą liczbę klientów. 

Jeżeli Twoja wizytówka “nie sprzedaje” i nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania to zapraszam do współpracy. Dzięki mojemu doświadczeniu i wypracowanych scenariuszach pracy pomogę wprowadzić Twoją wizytówkę w TOP-owe pozycje.

Twoja wizytówka Google potrzebuje pomocy? Napisz do mnie!